loading...

گلبرگ | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

بازدید : 9
شنبه 10 دی 1401 زمان : 13:37

سفر به ارامنه نوروز 1402
طبیعت ارمنستان به قدری زیباست که به گفته شاعر انگلیسی «بایرون» هیچ کشوری در جهان به باشکوهی ارمنستان وجود ندارد. تور ارمنستان نوروز 1402 ممکن است بهترین انتخاب برای مسافرانی باشد که می خواهند فرهنگ های مختلف را کشف کنند یا عاشق تاریخ و هنر هستند. وجود دره ها و فلات های مرتفع، رودخانه ها، جنگل ها و کوه های سرسبز فراوان و بناها و قلعه های تاریخی، کل ارمنستان را به مقصدی رویایی تبدیل کرده است. تور ارمنستان در سال های اخیر به دلیل همجواری با ایران و سهولت سفر در بین مسافران نوروزی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
سفر نوروزی به ارمنستان
ایروان پایتخت ارمنستان و محبوب ترین شهر ارمنستان است شهر ایروان با بناهای تاریخی و ساختمان‌های زیبا با درختان بلند در کنار خیابان‌های وسیع، یادآور پاریس برای گردشگرانی است که در بهار 1402 از ارمنستان بازدید می‌کنند. در هر نقطه از این شهر قدیمی می توانید شاهکار معمار مشهور ارمنی تامانیان را ببینید. شهر ایروان به عنوان اولین کشور ارمنستان که مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفته است، دارای کلیساهای زیبای بسیاری است که از جاذبه های اصلی تور ارمنستان هستند. تورهای نوروزی ارمنستان توسط آژانس مسافرتی گلبرگ سیر به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می شود. گلبرگ سیر نوروز 1402 به خرید تور ارمنستان بسیار ارزان و مقرون به صرفه کمک می کند. با اطمینان می توانیم قول دهیم که سفر شما پر از هیجان و خاطرات خوش خواهد بود
تورهای نوروزی ارمنستان
ارزش چرخه ارامنه نوروز 1402 است

قیمت تور ارمنستان نوروز 1402 به عوامل مختلفی از جمله نوع ایرلاین انتخابی، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، فصلی که در آن سفر می کنید و همچنین خدمات دریافتی از آژانس بستگی دارد. مانند سطح دلار و شرایط اقتصادی و غیره. اما می توانید با خیالی آسوده و هوشمندانه برخی از هزینه های آن را مدیریت کنید. علاوه بر این، قیمت هتل برای اقامت شما و همچنین بلیط هواپیما مهمترین عامل در قیمت تور ارمنستان نوروزی شما در تعطیلات عید است، ضمن اینکه هزینه پروازهای خارجی اغلب بیشتر است و 5 . - هتل های ستاره دار ارمنستان و شهرهای توریستی آن نیز گران هستند.
هزینه تور ارمنستان نوروزی
بنابراین برای بهره مندی از این قیمت های خوب برای سفر ارزان به ارمنستان، توصیه می کنیم با افزایش قیمت ها در نزدیکی عید، یکی از پکیج های تعطیلات نوروزی ارمنستان را رزرو یا خریداری کنید. لازم به ذکر است برای اخذ ویزای توریستی ارمنستان شما مسافری از ایران باید مبلغ 3000 درام (کمتر از 10 تومان) پرداخت نموده و مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ارمنستان را در فرودگاه بین المللی ایروان – زوارتنوتس بین المللی ارائه نمایید. فرودگاه یا مرز زمینی ایران و ارمنستان – دیوار نوردوز، ویزای ارمنستان را دریافت خواهید کرد. البته فراموش نکنید که قبل از سفر اعتبار پاسپورت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تمدید کنید، توجه داشته باشید که نیمی از مبلغ بسته در زمان رزرو و مابقی پس از رزرو هتل و تایید تور پرداخت می شود.
قیمت تور ارمنستان نوروزی
بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان نوروز 1402 می باشد
پس بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان در نوروز 1402 چه زمانی است؟ پس اکنون که شمارش معکوس برای نوروز 1402 آغاز شده است، شما مسافران عزیز این فرصت را دارید تا با توجه به بودجه خود یکی از تورهای ویژه نوروزی ارمنستان به این مقصد گردشگری خارجی بی نظیر را در بالای همین صفحه انتخاب کنید. بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان در این تعطیلات 10 روز قبل از زمان لازم برای سفر به این کشور می باشد. البته برای صرفه جویی در هزینه، این امکان را دارید که 20 روز تا 1 ماه قبل از تاریخ سفر، بلیط رفت و برگشت رزرو کنید، زیرا با نزدیک شدن به تابستان، قیمت بلیط و هتل افزایش می یابد.
سفر با نوروز در ارمنستان.
پیشنهاد گلبرگ سیر به شما عزیز این است که 10 روز تا یک ماه قبل از تاریخ سفر هتل رزرو کنید، سعی کنید در این مدت هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. به طور کلی اگر ترجیح می دهید نیمه اول فروردین به این کشور بروید، اواسط بهمن ماه یک سفر بهاری به ارمنستان رزرو کنید، زیرا این دوره بهترین زمان برای خرید سفر به ارمنستان به ویژه برای تعطیلات نوروزی است. اگر علاقه مندید نیمه دوم فروردین ماه به این مقصد سفر کنید، پرواز مورد نظر خود را برای اوایل اسفند ماه از گروه مسافرتی گلبرگ رزرو کنید.

منبع:تور ارمنستان نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آرشیو
اطلاعات کاربری