loading...

گلبرگ | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

بازدید : 19
دوشنبه 11 مهر 1401 زمان : 16:16

درمورد تور استانبول
استانبول از شهرهای بسیار معروف و مهم مملکت ترکیه بشمار می رود‌که در شمال مغرب ایران قرار گرفته است . قرارگیری این ناحیه در منطقه خاورمیانه ، باعث شده آثار‌ تاریخی متنوعی در این شهر به چشمتان بخورد . استانبول شهرنشین روی شبه جزیره مثلثی مرکز آسیا‌ و اروپاست که شاهد اتفاقات کهن متنوعی از وقت باستان تا حال حاضر می باشد ، به صورتی که گاهی تاریخش به عنوان بخشی از امپراتوری ایران با سرزمین ما هم گره خورده است . استانبول همان قستنطنیه یا بیزانس گذشته شده است که جزئی از دو امپراتوری مهم بیزانس و عثمانی خواهد شد . به علت همین قدمت است که تنوعی از آثار فرهنگی و باستانی را در این آبادی می ‌توانید ببینید و دریای مرمره و سیاه دو دریای نزدیک استانبول است ، بنابراین استانبول شهری ساحلی بشمار می رود‌.
تور استانبول
تور استانبول یکی از پرفروش ترین تور‌های‌ مسافرتی شد و استانبول ارجمند ترین شهر سرزمین ترکیه و البته یکی از درشت ترین شهرهای جهان آشنا می شود و اینکه استانبول به دلیل مجاورت با تنگه‌ بسفر ، در بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می شود فرمود که این شهر ، تنها کشور بزرگ جهان خواهد بود که در هر دو خشکی قرار گرفته شده است . تور استانبول همچنین یکی از تورهایی شده است که بیشترین طرفدار را در بین ایرانیان داراست و بی‌تردید به سبب نرخ مناسبی هم که فامیلی به دیگر تورهای خارجی دارد و البته مقصد بی نظیرش ، روزانه مسافران ایرانی زیادی را به خود توقیف می بسازد .
اگر قصد دارید بلیط ارزان قیمت خریداری دهید حتما باید توجه داشته باشید که تاریخ هجرت شما درهای سیزن شده یا لو سیزن . خوب تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دورانهای سیزن برای معامله بلیط تور مسافرتی استانبول شد ، یعنی در این بازه زمانیها قیمت بلیط گران تر شد و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به مسافرانی پیشنهاد می گردد که برای تفریح و استراحت سفر می‌ کنند . در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی وجود داشتن هوا کم و بیش به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد ، تابستان به صورت کلی ایام توریستی بشمار می رود‌و گرانی‌ این زمان برمیگردد به این سوژه ! نوروز آب و هوای استانبول خیلی کیف بخش و رفیع می ‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این آبادی را افزون بر پیش دیدنی و جذاب می‌ کند . در دیگر ماه‌های بهار قدرت دارد باران ‌های شدید و مداوم را در استانبول را چشم باشید که ممکن است تور‌ ترکیه استانبول شما را تحت تاثیر قرار بدهد . درهای سیزن بهتر است بلیط‌‌ تان را یک یا دو ماه قبل از سرگذشت سیاحت تهیه کنید تا وجه کمتری پرداخت کنید و قیمت بلیط‌ تور استانبول مروارید های سیزن از بسیار بالا می رود‌.
تور‌های‌ استانبول
قیمت تور استانبول
بها تور استانبول بستگی به عوامل گوناگون و مهمی خواهد داشت و به همین انگیزه نمی ‌توانیم به طور کلی قیمت مشخصی را برای تور‌های‌ استانبول در بگیریم و برای شما بیان کنیم . به طور کلی نرخهای تورهای مسافرتی به مقصد مراد شما ، نوع پرش ترکیه ، مسافت پرید ، ذخیره هتل در ترکیه ، خدماتی که هتل ترکیه به شما مسافران ارائه می درست کند و مهمتر تاریخ و زمان مسافرت همگی از عوامل تعیین کننده ارزش تور استانبول هستند . برای خبر از مظنه تور‌های‌ این شهر جذاب و همنشین داشتنی بهترین راه این می باشد به سایت گلبرگ سیر‌ مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی استانبول در سیستم آغاز و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور‌ مورد نظرتان به هر مقصدی که می‌ خواهید را مشاهده نمایید .
بها تور‌های‌ استانبول
خدمات‌ پکیج تور استانبول گلبرگ سیر
رایج ‌ترین فعالیت‌ها تور استانبول در آژانس‌ گلبرگ سیر‌ به شرح ذیل است :
رزرو‌ بلیت رفت ‌و برگشت‌ هواپیما
رزرو‌ هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و برگشت‌ فرودگاهی
بیمه مسافرتی مطابق با مدت تایم اقامت در استانبول
سیم‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) رزرو هتل‌ و پرواز‌ خارج از پکیج
تور استانبول ارزان و دقیقه آخری
چنانچه ترجیح می دهید جابجایی کم هزینه‌ ‌تر‌ و مقرون به نفع ای را داشته باشید ، بایستی به چند مساله مهم کنجکاوی کنید‌ : اول این که زمان را تعیین کنید که میزان گردشگران کمتری به استانبول کوچ میکنند؛ وضعیت آب و هوای استانبول در این مورد طرح موثری ایفا می انجام دهد . روزهای ارتفاع گرما و رطوبت یا زمان باران ‌های فصلی ، فصل کم گردشگر این سرزمین محسوب می ‌شود . بازه زمانی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز ، تعداد متقاضیان سیاحت و باطبع آن ، قیمت ‌های تور استانبول زیاد کردن می ‌یابد . مبحث بعدی مدت روزگار اقامت شماست که در قیافه توانایی ، پکیج ‌هایی را انتخاب بکنید که شامل مقدار تاریخ های کمتری می ‌باشند .
تورهای استانبول کم‌قیمت
این را هم همیشه به یاد داشته باشید دایماً ارزان ‌ترین قیمت جال استانبول نمی ‌تواند دلیل بر خوب گشتن آن پکیج مسافرتی باشد ، بعضی از شعبه هواپیمایی با عرضه تور‌ ارزان نمسار و بی حال تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما می‌ شوند ، بنابراین همیشه هوشمندانه فعل دهید و در آخر‌ مجموعه‌ مسافرتی گلبرگ سیر‌ در بالای همین صفحه نرخ متفاوتی برای تور‌های این قصد را خدمت شما ارائه کرده‌ شد تا با توجه به اعتبار مورد نظرتان ، بهترین انتخاب تور نسبت به وجه خودتان را داشته باشید .
گزینه بعدی ارزان ترین تور‌ مسافرتی ، تور‌ لحظه آخری‌ استانبول است که در راست همان تور ارزان قیمت استانبول شده ولی شرایط خاصی هم خواهد داشت ! زیرا به تور‌های‌ دقیقه 90 هم آشنا می ‌شوند ولی برای یافتن این‌طور تورها باید تا نزدیک شدن به زمان حرکت کمی صبر کنید . آژانس ‌هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشود ، پریدن را با قیمت فرود تری به مسافران با آفرهای ویژه ‌ای ارائه می ‌دهند . به حالت کلی چنانچه دایماً آماده جابجایی هستید ، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر در موقع های نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند ، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت بهره را ببرید .
بها تورهای استانبول
استانبول در بهار ، تابستان ، برگریزان ، زمستان چه شکلی می باشد ؟
بهار در استانبول ترکیه
بهار در ترکیه مملو از باران و باد است ، و با حرکت از مارس تا آوریل کمی خنک‌تر است و با رسیدن به ماه می ، هوا به تدریج بهتر (و گرم‌تر) می‌شود . در حالی‌ که ماه مارس در ترکیه از آب و جو کمی غیرقابل عاقبت‌اندیشی است ، قادر خواهید بود روزهای آسان و گاه به فصل مطری و شام های سرد در آوریل و زمان ها و شبهای گرم در ماه می با آفتاب بیشتر‌از‌باران را انتظار داشته باشید .استانبول در فصل بهار شلوغ تر‌از‌تابستان است ، ازاین‌رو می توانید از آب و هوای زیبا و قیمت لایق لذت ببرید ! گرما ها از 51 درجه فارنهایت تا 68 درجه فارنهایت (11 درجه سانتیگراد تا 20 مرتبه سانتیگراد) متغیر است .
بهار استانبول
تابستان در استانبول ترکیه
تابستان در ترکیه گرم و نمناک خواهد بود و آگوست گرم ترین ماه سال در استانبول است . از آنجایی که مدارس در اواسط ژوئن به آخر می رسند ، گردشگری محلی در آن زمان افزایش می یابد و با بازگشایی آموزشگاهها خاموش خواهد شد . همین امر در موقع مسافران بین‌المللی نیز اخلاص می‌کند - از آنجایی که اکثر مدارس و دانشگاه‌ها ترم را در ژوئن به پایان می‌رسانند و در سپتامبر دوباره مقدمه به کار می‌کنند ، نمونه بیشتر در گردشگری و همراه با آن ، ازدیاد نرخ ها ، زمان انتظار و ازدحام جمعیت هستید . مورد دیگر این که می توانید انتظار داشته باشید که در تعطیلات ترکیه و به ویژه در ماه خجسته رمضان نموده افزایش قیمت باشید . گرمای تابستان برای روزهای ساحلی ایده آل است ، اما زمانی که پیاده در شهرها گردش می کنید ، چندان مناسب نیست . مطمئن شوید که روزهای خود را از کنار نقشه‌ریزی کرده و زودتر شروع نمائید ، در غیر این حالت محتمل است در گرم ترین ساعات روز در صفهای 30 تا 60 دقیقه ای منتظر بمانید .تابستان‌های ترکیه مشتمل روزهای گرم ، شامگاه های مرطوب و تقریباً بارش باران شده . گرمی از 96 درجه فارنهایت تا 71 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد) متغیر بوده است ، اما به دلیل رطوبت و پیاده روی در تپههای شهر می تواند حدود 100 درجه فارنهایت است .
پاییز در استانبول ترکیه
آب و هوای ترکیه از سپتامبر تا نوامبر زیاد است . لذت‌بخش است ، هوا خیلی خیس نابود و هر شهر و سایتی بدون شلوغی خوشی بیشتری دارد . از آنجایی که فصل اوج سفر نیست (و به علت اینکه بیشتر تعطیلات ترکیه در نیم ابتدا سال است) ، قیمت‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند و مسافران می‌توانند بدون امید در صف‌های طولانی و مختل شدن دیدشان توسط جمعیت ، از جذبه های مهمی که باید دیدن کنند ، لذت ببرند .پاییز در ترکیه حاوی روزهای گرم و شبهای راحت با بارش‌ کمتر نسبت به بهار است . حرارت ها از 68 درجه‌ فارنهایت - 55 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد - 12 .7 درجه‌ سانتیگراد) متغیر است .
پاییز استانبول
زمستان در استانبول ترکیه
البته سردترین دوران سفر به ترکیه در ماههای ژانویه و فوریه خواهد شد . این ماه‌ها معمولاً سردترین ماه‌ها در ترکیه هستند ، به این معنی که جمعیت کمتری برای رقابت خواهید داشت ، منتها خوب تر است با هم ترکیب کنید ! به دلیل داشته باشید ، بهترین روش برای کسب محتوی خیلی از در چیز استانبول ، کاوش با پای پیاده می باشد – حتماً خوب ترین چکمه های پیاده روی خودش را ببندید ، چون این شهر پر از کوه ها و راه های سنگفرش تاریخی است !زمستانهای ترکیه معمولا ابری و بارانی خواهد شد و از 28 درجه فارنهایت تا 50 درجه‌ فارنهایت (2 - تا 10 درجه‌ سانتیگراد) ناپایدار شد . در تفهیم که بارش برف نادر بوده است ، چنانچه نیک شانس باشید ، این فرصت را خواهید داشت که قدم زدن در این عجایب زمستانی را تجربه نمائید .
بهترین زمان عزیمت به استانبول
همان حالت که اطلاع دارید زمان بهار فصلی خواهد بود که ذات در همه جای دنیا به زیباترین شکل خود در می یاید . همچنین هنگام پاییز نیز آب و هوای خنک و منظره‌های جذابی را برای هر ناحیه به ارمغان می ‌آورد . بنابراین اگر قصد گشت و گذار در استانبول را دارید می استعداد گفت که بهترین زمان سفر به این شهر فصول بهار و خزان می باشد . در درست آب و اقلیم در فصل ‌های بهار و خزان بیش دلنواز بوده است و درجه حرارت میانگین شهر حدود ۱۵ درجه سانتی‌ گراد است . هم از مزیت‌های دیگری که باعث می توان هنگام پاییز و بهار را تاپ ترین زمان سفر به شهر استانبول برای سفر نام ببریم این شد که میزان جمعیت گردشگران در این فصل‌ها کمتر‌از‌سایر فصل‌ها می ‌باشد و از همین رو می ‌توانید عاری تجربه ازدحام های آزاردهنده و ترافیک سنگین‌ به بازدید از شهر بپردازید .
نقل‌مکان با تور‌های‌ استانبول
از آنجایی که استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان شد ، سخت‌کوشی ها و اقامتگاه‌های‌ حاضر در آن بسته به دوران بسیار مغایر است . دوره برنامه ریزی مهاجرت ، کنترل جمعیت ، ایمنی و دسترسی همچنین مهم شده .مهم نیست در چه فصلی از سال می‌توانید در سفر به ترکیه باشید ، می‌توانید مطمئن باشید که این عزیمت یک روزگار خاطره خواهد شد . برخی از ماهها به دلیل سادگی ، فرق قیمت و در دسترس بودن ، بهتر‌از‌ماههای دیگر خواهد شد . اگر می توانستیم انتخاب کنیم که چه زمانی به ترکیه برویم ، ماه می و اکتبر است . شما قادر خواهید بود قبل از ابتدا تعطیلات تابستانی و زمستانه ، جمعیت را شکست دهید ، از هوای خوب لذت ببرید و به تعطیلات بروید !اگر در ماه مه به این شهر سیاحت می کنید ، به دلیل داشته باشید که ترکیه جشنواره Hidrellez را جشن می شود که آغاز بهار را بزم می گیرد . اگر در ماه اکتبر به این کشور سفر می کنید ، به خاطر داشته باشید که روز جمهوری ترکیه در 29 اکتبر جشن گرفته خواهد بود .
راهنمای رزرو تور‌های‌ استانبول
خریداری تور‌ استانبول بهترین روش برای مسافرت به این دیار محبوب خواهد بود . با فروش در اینترنت تور استانبول می توانید تمام مرحله‌ها سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک اجرا دهید و در انتها باز خدمات چیز نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را همان برای سفرتان رزرو بکنید . برای فروش اینترنتی تور این مقصد وارد تارنما شوید ، مبدا مسافرت را متمایز بکنید و در امتداد تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس‌ ، بیزینس کلاس‌ و فرست کلاس) را نیز وارد بکنید و پس از گلچین تاریخ رفت و برگشت‌ و معلوم گردیدن بازه سفرتان جهش و جو را بزنید .
آفر تورهای استانبول
صفحه‌ ای که به آن وارد می شوید همان جایی شد که شما قادر خواهید بود تور‌ استانبول کم‌ارزش را در هر مسافرخانه و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید . در این بخش تورهای استانبول از کم‌بها به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر جنس از گزینهها را با ایرلاینهای مختلف داخلی و بیرونی نیز مقایسه و دیدار نمایید . همچنین صافی هایی نظیر تعداد ستاره‌های‌ هتل ، امتیاز مسافران ، دسته مکان اقامتی (هتل ، بوتیک هتل ، هتل آپارتمان) ، مهمانسرا های زنجیره ای ، قیمت و محل مکانی می توانید خیز و جو خودش را دقیق تر دهید و بهترین تور استانبول را برای سفر خود اینترنتی خرید کنید .
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آرشیو
اطلاعات کاربری