loading...

گلبرگ | تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی

بازدید : 9
جمعه 15 مهر 1401 زمان : 17:54

درمورد مجارستان


مجارستان از سرزمین های اروپای مرکزی خواهد شد که احتمالا به اندازه شهر هایی مانند ایتالیا و فرانسه معروفیت نداشته خواهد بود ، اما جاذبههای گردشگری آن کم نیستند و جایگاه یازدهم گردشگری در بین تورهای اروپا به مجارستان تعلق خواهد داشت . به اضافه تور‌ مجارستان می تواند یک تعیین زیرکانه برای گردشگری در دیار های قلمرو اروپا باشد زیرا مبلغ تور‌ مجارستان به نسبت دیگر کشورهای توریستی اروپا کمتر خواهد شد و اما در حالی که حال ظاهر زیبا و جذابیت بشخصه را خواهد داشت . تور مجارستان معمولا به مقصد بوداپست برگزار می شود؛ بوداپست بزرگترین ناحیه مجارستان و پایتخت این دیار است که در حوزههای صنعتی ، فرهنگی و مالی برترین کشور مجارستان نیز به شمارش می آید . بد هلاک بدانید پاره‌ای از آثار دیدنی بوداپست در فهرست پس‌افت جهانی یونسکو به مرقوم رسیده اند .



راهنمای تور مجارستان

دانسته‌ها ضروری مجارستان
زبان رسمی : مجاری
دین رسمی‌ : مسیحی
اختلاف‌ زمانی‌ نسبت به ایران : 2 : 30 - دقیقه
واحد ارز : فورینت
کد مملکت : 36+
پلیس : 107
اوژانس : 104
آتشنشانی : 105
برق شهری : 230 ولت و 50 هرتز

ویزای مجارستان
برای سفر به مجارستان با هر قصد و هدفی نیاز به ویزا دارید . سفرهای توریستی نیز از این رسم مستثنی نیستند . اگر با تور سفر می بکنید امور مربوط به ویزای مجارستان توسط آژانس گردشگری انجام می شود که در صحیح از خدمات تور مجارستان است .

سفر به مجارستان با ویزای توریستی

عالی ترین وقت سفر به مجارستان
مجارستان در منطقه مرکزی اروپا قرار داراست و دو رود مهم دانوب و تیسا صحیح از میانه این کشور می گذرند . آب و هوای مجارستان سرد و تقریبا کوهستانی است . به همین علت زمستانهای سختی دارا است و گاهی دمای اقلیم به منفی 18 درجه نیز می رسد . زیباترین تایم کوچ به این سرزمین تابستانها است که اقلیم حسابی ملایم خواهد شد و در حالی که گرمای آزاردهنده ای وجود نخواهد داشت ، از سرما نیز خبری نیست . طبیعتا در این زمان استقبال گردشگران نیز از این تور‌ بیشتر خواهد بود و برای سفر فصل شلوغ تری خواهد بود .

بهترین فصل سفر به مجارستان

نرخ تور مجارستان
قیمت تور مجارستان در تشبیه با سایر تورهای دیار های اروپایی پایین تر است ، بلکه سبب این موضوع عدم شناخت کافی گردشگران از مجارستان باشد ، هرچند که مجارستان به اندازه لازم دیدنی دارد . با این حالا اگر می خواهید جال مجارستان ارزان تری بهر تان گردد باید از برخی سیاهه ها چشم پوشی کنید . مثلا به جای این که هتلهای پنج ستاره را انتخاب کنید به سراغ هتلهای چهار کوکب و سه ستاره بروید و همین حالت برای بلیت‌ هواپیما نیز بهتر است بلیتهای اکونومی با پروازهای ایرانی را گزینش دهید چون‌که قیمت شان‌ در مقابل به پروازهای خارجی‌ ارزان تر می باشد . تور‌ مجارستان لحظه آخری نیز می تواند انتخاب خوبی باشد اگرچه به شرطی که پکیج تان را از جعبه مستقیم برگزارکننده تور مجارستان خریده باشید . تنها آژانسهایی با این ویژگی قابل ایمان هستند برای‌اینکه شماری از شعبه ها تنها نام لحظه آخری را دارند و به بهانه ارزان تر بودن از وضعیت کیفی خدمات شان کم می کنند .

قیمت تور مجارستان

فرودگاههای پراهمیت مجارستان
مجارستان چندین فرودگاه بین المللی دارد که پراهمیت ترین آن در بوداپست پایتخت این دیار قرار خواهد داشت . فرودگاه بین‌ المللی بوداپست | Budapest Ferenc Liszt International Airport یکی از مهم ترین و اصلی ترین فرودگاههای این کشور است . این فرودگاه با 4 ترمینال در 16 کیلومتری شهر بوداپست قرار دارا است و از قطب‌های‌ اصلی در جا به جایی مسافران این کشور است .

فرودگاه بین المللی بوداپست مجارستان

محبوب ترین جاذبه‌های‌ گردشگری مجارستان
پارک‌ ملی آگتلک | Aggtelek National Park
پارک ملی آگتلک یکی از بهترین جاذبههای گردشگری مجارستان بوده است . این باغ در مسافت سه ساعتی از بوداپست قرار دارد . در این گردشگاه یکی از زیباترین حفره های اروپا قرار دارد ، به علاوه باغ‌ملی گونههای متنوعی از گیاهان دارد و تماشای مناظر آن بسیار لذت قسمت است .

دریاچه بالاتون | Lake Balaton
دریاچه بالاتون از بزرگ ترین دریاچههای مجارستان است که به آن دریای مجارستان نیز می گویند؛ همین صورت این دریاچه بزرگ ترین دریاچه آب شیرین اروپا نیز هست .

قصر بودا | Buda Castle
قطعا زیبایی قصر بودا شما را مسحور‌ خودش می کند ، قصری باشکوه که آن را از مورد توجه زیبایی با کاخ ورسای پاریس مقایسه می کنند . کاخی بزرگ که در آثار جهانی یونسکو به مندرج رسیده است و به‌جهت آن به بوداپست لقب پاریش مشرق را نیز داده اند .

مهنم ترین جاذبههای گردشگری مجارستان

بهترین هتل‌های‌ مجارستان شکیل با بودجه شما
هتل‌ پنج ستاره‌ کورینتیا بوداپست | Corinthia Hotel Budapest
هتل کورینتیا در مرکز شهر بوداپست قرار دارا است و یکی از بهینه ترین مسافرخانه های لوکس بوداپست مجارستان می باشد . اساسی ترین فعالیت‌ها هتل شامل اینترنت و پارکینگ رایگان ، مرکز مناسبت اندام ، کارها نگه داری کودک ، استخر‌ روباز و سرپوشیده‌ ، خدمت‌ها مشت‌ومال ، آب گرم ، سرویس خشک شویی ، ترانسفر ، تالار یوگا می توان . مهمانسرا فضایی شیک و باعظمت دارد .

مسافرخانه چهار ستاره کنتینانتال بوداپست | Continental Hotel Budapest
هتل چهار ستاره کنتینانتال یکی از بهترین هنلهای بوداپست که خدماتی اعم از پارکینگ خصوصی ، اینترنت مجانی ، استخر ، جکوزی ، مرکز خویشاوندی جسم ، سونا ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات مشت‌ومال ، خدمات خشکشویی به گردشگران خودشان ارائه می دهد . هتل با طراحی مدرن و در عین حال صیانت وارستگی المانهای باستانی و کلاسیک در دل بوداپست قرار دارد .

هتل سه ستاره کی هیدا ترمال | Kehida Thermal Hotel
هتل کی هیدا ترمال با وجود سه ستاره هستید خدمت‌ها خوبی عرضه می دهد . اینترنت مجانی ، پارکینگ رایگان ، استخر ، مرکز خویشاوندی اندام ، جکوزی ، تفرجگاه آبی ، استخر سرپوشیده ، استخر آب گرم ، خدمات حفظ کودک ، خشک شویی و کلاب کودکان از حیاتی ترین و اصلی ترین خدمات این هتل هستند . در نزدیکی هتل دو کلیسای تاریخی که از جذبه های بوداپست هستند ، قرار دارد .

نمایی از بهترین هتلهای سه کوکب مجارستان

زیباترین و خوشمزه ترین غذاهای مجارستان
طعام های مجارستانی گونه‌گونی تلون زیادی دارند و بعید به نظر می رسد از بین جمعاً آنها از هیچ غذایی خوش تان نیاید ، مخصوصاً که یکی از خوردنی های زبانزد و خوشمزه مجاری چیزی شبیه به بسته برگ کلم خودمان است . از طرفی مجارستان جزوی از اروپا است و از این جهت برخی خوراک های آن با دیگر دیار های اروپایی شباهت دارد؛ از آنجایی هم که خوراکی های اروپایی خیلی طعم شگرف و غریبی نخواهد داشت ، به نظر می رسد خوردنی های مجاری نیز خوشمزه باشند . در دنباله برخی از خوشمزه ترین خوراکی های مجاری نام برده می شود اند .

گولاش | Goulash

ورس کسوسزا | Túrós csusza

کورتوس کالاکس | Kürtös Kalács

فوزلک | Főzelék

بسته کلم | stuffed cabbage

لانگوش | langos

مرغ پاپریکا | chicken paprikash

خوشمزه ترین و معروف ترین خوراکی های مجارستان

بهترین سوغاتی مجارستان
در مسافرت به مجارستان می توانید سوغاتیهای زیادی خریداری کنید منتها یکی از بدیع ترین آنها قوطیهایی خواهد شد که عبارت "هوای مجارستان" روی آن مقاله شده است؛ بله درست آگاه شدید هوای مجارستان . این یکی از ایدههای با مزه برای فروش سوغاتی است . جدای از این مورد عمده ترین سوغاتیهای مجارستان دربردارنده شکلات ، گلدوزیهای ماتیو ، عروسکهای فوکا ، لباس سنتی ، صندوقچههای چوبی طراحی شده و پاپریکا می گردند .

منبع:تور مجارستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آرشیو
اطلاعات کاربری